tirsdag den 30. juli 2013

Finally finals!

Wuhuuu så har vi både været til free pour og flair eksamen og har haft sidste skoledag, så nu mangler vi  kun bareksamen, drinkopskrifteksamen og teorieksamen!

Som nævnt tidligere bestod vi begge free pour, så der skal virkelig gå noget galt for at vi ikke består det her shit.

Flair eksamen var i går og gik overraskende godt for Frida... og mindre godt for Freja. Vi fik begge væltet lidt af baren.. For Frejas vedkommende vist det meste af baren, men whatever ingenting blev smadret. Muligvis var der blevet placeret en frø i Frejas flaske.. Den havde det i hvert fald med at hoppe ud af hænderne på hende og ned på jorden i stedet (altså: en frø med højdeskræk).Whatever, flair er helt ligegyldigt for alting. Som Alexi (<3) siger: don't flair if you can't flair (oversat: hold jer fra flaskerne, piger).

Nok om flair. Det vigtige kommer i morgen. Vi skal skrive opskrifterne ned til samtlige drinks og vide alt om alkohols historie, produktion, klassifikationer og klassiske mærker. Det vil sige rigtig mange fact,  årstal, navne og steder. Så det jo super.
Til bareksamen skal vi lave tolv random drinks, på helst under 10 min.

Efter eksamen er Frida blevet udvalgt til at stå i baren tik Kos Summer Star, som er et af Kos' største sommerarrangementer. Det bliver holdt på skolen, fordi de har byens største pool. Alle på skolen har fået billetter af papa Lawrence (den alt for rige ejer af EBS, Baya og Kyttaro) som dimissionsgave. Frida skal knokle røven af til lorteløn mens folk slapper i poolen, men det bliver nok meget sjovt og anerkendelsen er sgu meget lækker. Freja skal bare være lækker i sin bikini (og blive smidt alt for mange gange i vandet af neandertaler-hjerne-drenge).

Anyways, her er listen over drinks vi skal kunne i hovedet (og som vi kan lave til jer når vi kommer hjem :D)

Gin & Tonic
Cuba Libre
Screwdriver
Harvey Wallbanger
Rusty Nail
Black Russian
White Russian
Moskow Mule
Fidel Castro
Sea Breeza
Bay Breeze
Tequila Sunrise
Cosmopolitan
Cape Codder
Woo Woo
Long Island Ice Tea
Tokyo Ice Tea
Long Beach Ice Tea
Lynchburg Lemonade
Sex on the Beach (EU style)
Sex on the Beach (US style)
Midori Sour
Ameretto Sour
June Bug
Screaming Orgasm
Mint Julep
Mojito
Fruit Mojito
Caipirinha
Caipirinoshka
Fruit Caipirinha
Stright Up Fruit Daiquiri
Fresh Fruit Martini
Old Fashioned
Old Fashioned (quick style)
Straight Up Daiquiri
Hemmingway Daigauiri
Margarita
Dry Martini
Mahattan
Gimlet
Mai Tai
Singapore Sling
White Lady
Aviation
Side Car
Bramble
Whiskey Sour
Bloody Mary
Tom Collins
John Collins
Dark and Stormy
Brandy Alexander
French 75
Bellini
Espresso Martini
Apple Martini
Classic Champagne Cocktail
Bucks Fizz
Kir Royal
Frozen Fruit Daiquiri
Frozen Margarita
Frozen Fruit Margarita
Pina Colada
Mudslide
B52
Spring Bok
Brain Heamorrhage
Lemon Drop
E.T.

Og her den den timeline vi lige lavede for at hjælpe os selv lidt (det er langt fra al den teori vi skal kunne, nejnej, det er bare årstallene). I får den lige på engelsk, fordi vi ikke magter at oversætte det.

4000 BC: Samarians were the first people to brew beer
1800 BC: Stone tablet with beer recipe
Over 3000 y. ago: The Olmecs made pulque
8th c: Arabs were the first to distil
12th c: The Moors brought distillation to Europe
700 years ago: Whiskey production started in Scotland
Middle ages: Beer was the preferred drink
13th c: wine started to be distilled (eaux-de-vie)
15th c: production of liqueurs dispersed from Italy
15th c: vodka is introduced in Scandinavia
1493: Cristopher Columbus brought sugar to the Caribbean Islands
1494: first historical proof of whiskey production
1510: DOM Benedictine was made for the first time on repice by Bernado Vincelli
1549: Brandy was made for the first time in French city, La Rochelle
1570s: In Leiden, first gin was made by professor Sylvius de Bouve
16th c: Spaniards startet distilling pulque in Mexico
17th c: Distilled wine was poured in casks and matured for the first time
1695: de Kuyper was founded by Petrus de Kuyper
18th c: vodka/litte water became the general term for vodka
1753: First American whiskey distillery was built in Pennsylvania
1769: Gordon's was founded
1785: First distillery in Kentucky
18th c: more than 400 illegal distilleries in Scotland
1823: Taxes favoring legal distilleries in Scotland
1824: Glenlivet received their license
1824: Angostura was made for the first time for medical purposes
1829: Tullamore DEW was founded in Ireland by Daniel Edmond Williams
1831: Aeneas Coffey patented the column-distiller
1840s: Start of pale lager production in Plzen, Czech Republic
1845: Fernet Branca was founded in Milan by Bernadino Branca
1848: Column distiller arrived at Caribbean Islands
1860s: Column distiller arrived at Cuba
1860: Campari was founded by Gaspare Campari
1862: Bacardi was founded by Facundo Bacardi
1867:  Rose's lime cordial was developed by Laughlin Rose
1870: Theodore Lowitz filtrated vodka through charcoal
1872: Havana Club was founded
1879: Absolut vodka was founded by Lars Olsson Smith
19th c: Phylloxera plague (1881)
19th c: Whisky was the preferred spirit in Scotland
1919: Aperol was made for the first time Italy
1920-33: Volstead Act/prohibition
1920-33: Tequila had international breakthrough
1920-33: everything became popular, basically....
1933: Rudolf Kunett bought the rights of Smirnoff from Vladimir Smirnoff, later he sells the rights to John Gilbert Martin. Vodka international breakthrough.
1934: Jägermeister was produced by the German Curt Mast
1940s: Captain Morgan founded by Seagrams
1957: Hans Schleger designet Grant's whiskey's signature bottle
1960: High demand of tequila caused high demand of agave plants
1970s: Whisky loose popularity because of neutral spirits
1979: Absolut went international
1980-90: Light rum was the preferred rum
1990s: Dark rum regain its popularity



Ja, så vi har en del at se til...... Kryds fingre for os i morgen :)

Kys fra Kos!
xoxo Freja & Frida

Ps. Vi har fået en sød lille ven ved navn Væltemis. Det er en lille kat, som er ved hotellet om aftenen..... Åhhhhhh den er sød. Den står bare og kigger på os og mijaver og vil kæles med. Og så vælter den altid når den har det godt.

søndag den 28. juli 2013

Glow madness og mere madness

Okay, i får lige et lidt mere informationsrigt indlæg (selv om informationerne i sidste indlæg ikke er til at kimse af).

Vores weekend har været dejlig indholdsrig, nemlig.

Fredag stod på skole og glow madness. Med ikke bare én, men to opvarmninger.Vi startede hos Chris og Kenneth og gik derefter over til Scott's, hvor der var en farlig masse mennesker hvilket inkluderer finske breezer piger (wtf breezer på et bartenderkursus?).

Chris får glattet hår af Stiina (dagen efter røg det)

Glow madness.... Stive lis.
Ham i baggrunden er btw. ham som frøken Bo knaldede.
Oli, Stiina, Jordan, someone og Jarl i baggrunden

Kenneth i sin naturlige form (dvs. æske stiv)


Lørdag droppede vi Party Boat og spenderede i stedet dagen på Le Cafe. En masse mennesker joinede, da Silje kom ud fra hospitalet (to piger har været i en ulykke hvor de kørte ud over en klippe - de har det dog begge mere eller mindre godt og er langt fra livsfare osv). Anyways, hun joinede os og det samme gjorde en masse andre. Om aftenen tog vi alle ud at spise, for at sige fælles farvel før hun tager hjem og for at fejre Kenneths fødselsdag (han var btw. virkelig fuld allerede fra morgenstunden af). Bag efter tog vi direkte på stripklub. Det vil sige efter en meget lang gåtur over til stripklubben. Det var en jævnt dårlig stripklub...

Vera, Roossa og Silje
Kenneth er meget forelsket i Jens
Chris og Kenneth klarer ærterne selv

I dag, søndag har Freja studeret på Le Cafe mens Frida har cyklet hele byen rundt.


Kys fra Kos!
xoxo Freja & Frida

Hej

Freja havde sex i Jens' seng.



Kys fra Kos!
xoxo Freja & Frida

Ps. Jens har også haft sex. Og i samme seng... Frida tager bare opvasken og sådan noget.

torsdag den 25. juli 2013

The motto (sandheden om EBS)

HARD WORK, SPIRIT & SOUL



Det er ikke uden grund at ovenstående er EBS' motto. Specielt ikke det med hard work.

Nu kommer sandheden om EBS venner: den her uddannelse er fucking hård. Det fandme ikke for sjov. Hver eneste dag har vi 5-6 drinks for, som vi skal lære udenad. Glemmer man en opskrift på en af de efterhånden 60 drinks, så vanker der med Aleksis vandsprøjte (den vi bruger til "æggehvide" - dvs. vand). 
Alle drinks skal kunne siges på ti sekunder. Prøv selv at sige opskriften på en Singapore Sling:


Glass: Highball
Ice: Cubed
Method: Shake & strain
Garnish: Pineapple wedge

2 cl gin
1 cl cherry heering
0,5 cl DOM Benedictine
0,5 cl cointreau
dash of angostura bitter
dash of grenadine
1 fresh lime juice
8 pineapple juice


Umuligt, ikke sandt? 
Derudover skal vi kunne alle facts i bogen i hovedet. Noter er ikke noget man må bruge her. Det inkluderer kapitler om henholdsvis: basisviden i opførsel og udstyr, vodka, gin, rom, tequila, whiskey, cognac+brandy, likører, øl og sirupper. 

Man skal have mindst 75% korrekt i både drinks og teori - ellers dumper man. Hvad ville det svare til på den danske karakterskala? 7 eller 10 eller sådan noget.

Jerome (mest kendt som French guy) i t-shirten. Det er ikke for sjov at ordene 'hard work' fylder halvdelen.
For resten laver han cosmo (hard work).

Nå, i går blev EBS-traditionen "last man standing" btw gennemført. Freja var syg, så hun slap for at deltage (til gengæld må hun ikke have mere fravær - det vil gå ud over hendes afsluttende karakter så). 'Legen' går ud på at folk stiller sig langs poolens kant med front mod poolen og ryggen til instruktørerne. På skift bliver man spurgt ud om noget random teori eller bliver bedt om at sige en tilfældig opskrift på under ti sekunder. Går man over tid eller siger man noget forkert får man en hånd i ryggen - og ryger direkte i poolen (det er nøjeren).
Frida var meget tæt på at vinde første runde. I princippet var hun last man standing idet hun var den sidste, der røg i poolen. Desværre kunne hun ikke lige sige opskriften på en 'side car' på under ti sekunder, så i stedet for titlen som last man standing fik hun sig en dukkert. 

Det med at ryge i poolen er btw. ikke et ukendt fænomen for os. Laver man en fejl til bartræningen kan man godt regne med en tur i poolen. 

Aina efter at have dumpet free pour for anden gang (the spirit)

Freja efter anden dag med free pour eksamen (the spirit)


Det er ikke mærkeligt at vi har brug for at skeje ud om aftenen.

Spontan karaoke night (the soul)

Kys fra Kos!
xoxo Freja & Frida

Ps. Vi er stoppet med at bruge solcreme... Det fungerer rigtig fint indtil den dag hvor man bliver mega skoldet overalt (dvs. i tirsdags for Fridas (den røde hævners) vedkommende.

Pps. For lige at slutte af med en fin lille historie får i dette guldkorn. 

Frejas sygedag i lejligheden:
Freja beslutter sig for ikke at tage i skole og dropper at stå op. Et par timer senere bliver hun vækket af to meget energiske rengøringdamer, der ikke kan et ord engelsk. De gør rent mens Freja fortsat ligger i sengen og har det dårligt. Kort til efter at de er gået finder Freja ud af, at det er tide at gå på toilettet. Det skulle hun aldrig have gjort.... På mystisk vis formår hun at ødelægge håndtaget i en sådan grad, at hun er låst inde. Klokken er her omkring halv et, og der er stadig mindst tre timer til at nogen kommer hjem. 
De næste tre timer går med at bade, børste tænder, have hovedpine og sove i badekarret, indtil Frida og Jens kommer hjem og dør af grin.



tirsdag den 23. juli 2013

How dare you make me flair!? (forbandede free pour) (vand i en kop)

Fandens forbandede freakede fucking fæle forkastelige frygtelige frustrerende fisse fulde free pour!

Ja, som i nok har gættet handler dette indlæg om vores free pour eksamen. Ovenstående sætning er et forsøg på at tilnærme os den følelse vi havde inden eksamen.

Aftenen før var vi taget på det såkaldte Harem i forsøget på at muntre os selv op. Frida var vildt svimmel, tjeneren var mega underlig (han lånte vores EBS-bog fordi han havde glemt en opskrift på en drink) og Jens blev herre sur, når han tabte i casino, mens vi ventede på maden. Freja fik en burger, der smagte af mcD. Maden var generelt dårlig, og det samme blev stemningen i takt med at realiteten af den forestående eksamen gik op for os.

I staren af aftenen (stadig glade)
(det grønne bånd har kostet 100€, men det er også pænt, ikke?)
Maden er dårlig, men der er hyggeligt, er der.

Det var en rimelig nøjeren eksamen. Vi måtte ikke se vores målekopper, så vi havde ingen idé om vi gjorde det godt eller ej. Aleksi var en "sød" (så sød som Aleksi nu kan være) eksaminator. We love him <3 Anyways, Frida var helt overbevist om at hun ville dumpe, Freja havde ingen idé og Jens var irriterende overlegen resten af dagen.... Vi håbede næsten han ville dumpe... næsten.

Eksamenen foregik om morgenen, og bagefter ville de satme have, at vi skulle gennemføre en normal skoledag (vel at mærke før vi vidste om vi var bestået - EBS you hardcore son of a bitch). Som Aina så klogt sagde: "How dare you make me flair!!?" Det endte da også med mere eller mindre useriøse moves til den store flairkonkurrence.Vi lovede hinanden, at hvis vi begge bestod ville vi stille op til konkurrencen med showet "Flirty Flair" For kan man ikke kaste med flasker må man jo bootyshake lidt i stedet....

Dagen sluttede med det nervepirrende resultat. En masse navne blev råbt op og pågældende personer skulle rejse sig op. De havde bestået. Jens bestod og på mirakuløs vis bestod Frida også. Freja failede, hvilket betød at hun skulle op igen dagen efter - hvor hun selvfølgelig var blevet vildt syg. Og den dag foregik på samme måde. Så Freja endte med at bruge sin dag siddende i en sandkasse (flair-stationen) hvor hun.. legede med sand. Men på ligeledes mirakuløs vis bestod hun. Alle er glade!

Succesen fejres af det beståede folk på Harem, mens stakkels Freja øver på skolen. 

Forresten har vi også lært om likører og øl i dag. Og smagt en fandens masse likører. De smager ret godt hvert for sig, men Frida var ikke glad for sukkervand i snesevis. Det var faktisk lidt hårdt, ja.

Men tænk lige tillykke til os i dit hjerte. Vi har fandme besstået Free pour! Nu sidder vi på stamcafeen Le Cafe og har nydt en lækker festcarbonara og om lidt skal vi.. once again... på Harem! Hvilken dejlig dag.

Kys fra Kos!
xoxo Freja & Frida

Ps. hot australsk fyr har fået en fail frisure

Pps. Der er mange ord i denne blog, der starter med F. Har du tænkt over det?


søndag den 21. juli 2013

Vi er de bedste til at feste!

Lørdag var tripleparty-dagen!

Frida lagde ud med at spise morgenmad med tømmermændsramte Jensi på Le Cafe (Freja er som altid broke og blev hjemme, men hyggede sig).

Stadig i nattøj
Lige derefter tog vi til poolparty på skolen. Selfølgelig kørte vi DIY-brandert og lavede en vodkavandmelon nede ved indkøbscenteret som de bumser vi er.

diy-brandert ftw

Freja i melon

Allerede til det der poolparty begyndte det, der senere skulle blive god underholdning. Kristian (INSRUKTØREN) og én af de slutty svenskere/nordmænd/whatever var godt i gang med at score (vi ved ikke hvem der scorede hvem). Det var også en meget god fest egentlig. Men utrolig svær at forlade. Hver eneste gang vi gik op af poolen blev vi smidt i igen. Fyre er ret lavpraktiske når det kommer til kontakt med det modsatte køn....

Rasmus på vej i poolen 

Folk er bange for Jensi

Post-fishbowl
:)

Efter the fabulous pool party tog vi hen til den tyrkiske fyrs (vi kan ikke stave hans navn) brors hotel, hvor der var jacuzzi og alt muligt. Desværre lukkede det hurtigt, så vi tog hjem til skotten Scott.

Vi frøs overdrevet meget, så vi valgte at fylde hans badekar med dejlig varmt vand (og dude-lugtende sæbe) og holde party dér. Heldigvis joinede alle fyrene festen på badeværelset, som endte med at blive så varmt, at alle smed tøjet... ikke dårligt.

At sidde i et badekar, mens fem halvnøgne fyre på skift serverer drinks.. Det er noget, vi godt kunne vænne os til.

Skotten Scott joinede badekarret

Efter badeværelsesfesten tog vi til Mexican Night på Baya. Der var ornli' god mad... Og et fuldstændigt enormt dødsens kedeligt fakirshow. Det drabte fuldstændigt vores ellers meget høje festhumør. Så endnu en gang var vi kedelige og gik hjem og sov. Efter at have snakket lidt om dil-ler, dil-ler! (intern joke fra supermarkedet)...

Mexicansk kærlighed
Røvkedelige fakir-røve

I stedet for fakirshowet underholdte vi os btw med Kristian og hans scoring (det var vi vist ikke de eneste, der gjorde. De andre instruktører havde vist også et blast, hvis ikke de syntes det var for pinligt). Vi syntes både det var grineren, pinligt og lidt klamt. Det er sgu rimliii uprofessionelt at score en elev, søde vense.
Vores eget crush på ham er fordampet og har i stedet rettet sig mod Aleksi. Aleksiiii <3

(jeps, nu er vi blevet forelskede i den sure instruktør)


Kys fra Kos!
xoxo Freja & Frida


Ps. Vi tog flatliners i fredags med svenske Alexander....

Pps. Vi har fundet ud af, hvorfor hot australsk fyr er klam og kun går i det samme tøj. Det er fordi hans vasketøj blev stjålet, hahhaa.
Forresten er vi ved at dø over ham. Han er... Han føler den for meget! FOR MEGET VENNER! TOO MUCH PEOPLE!!! Men han kan godt lide sig selv, det er da altid noget. Faktisk tror vi ikke han behøver at andre kan lide ham. Han klarer det fint selv.

Stand skolegang

Det er gået op for os, at vi ikke har fået vist jer vores fine skole. Så her kommer lige en farlig masse billeder, som vi har taget med Jens' telefon (Fridas er slef blevet stjålet som den jo altid gør).

Strandstolene i skyggen - favorite place !!
Efter billedet købte vi en is. Endnu mere perf!
Skolens pool
Indgangen til masterclass-rummet
Masterclass rummet. Her tager vi en test i drinks hver morgen og hver fredag har vi teoritest og drinkssmagning.
Flair området. Her bliver vi skoldede, stukket af myg, får sand og hår i øjne og mund og slår os selv, mens vi desperat forsøger at gøgle rundt med flasker og tins.
Sådan en dimmer står på hver side af poolen. De bliver brugt til alkoholsmagninger, udskæring af pynt til drinksne og fungerer som barer til festerne.
Den efterhånden frygtede free pour station. Her plasker vi med vand i forsøget på at lade være.
Det internationale holds barstation "shadow bar" + Bo
Stand frikvartersscene

Og så lige lidt om fredagens udskejelser (lørdag har brug for et indlæg for sig selv). Fredag var American Night på Baya og Hip Hop Night på Kyttaro. Vi havde begge crawet fritter som en gal hele dagen, så American Night var en klar succes (selv om burgeren var ornli' klam)! Hip Hop Night bemærkede vi ikke rigtig, da vi var helt optaget af vores instruktører, som deltog i den ugentlige beer pong turnering. Vi sagde egentlig farvel til Aleksi, som var helt sød - han gav os et kram (normalt er han så hardcore, at alle er bange for ham), da han overtalte os til at blive og heppe på ham og Kristian til beer pong indtil de tabte. Det var godt nok et blast, især da de tabte i første runde, haha! Så tog vi hjem og var kedelige og sov. 

Party på Baya



onsdag den 17. juli 2013

Hangover Hell

I dag var en hård dag. En meget.... hård.... dag.....

Hvordan det skete, ved vi ikke. Men vi endte med at gå i byen i går. Vi giver Kenneth (irsk-fyr-drikker-for-meget-duden) skylden.Og Jens. Og Chris. Og Jens (den samme). Og lidt Rasmus. Nej faktisk ikke Rasmus. Han var der bare. Yes.

Vi lægger ud med at købe en Mythos (græsk øl), drikker den alt for hurtigt under gruppepres, går videre til baren 4 roses (som btw. er et navn på en bourbon), hvor der er happy hour, videre til Kyttaro, hvor nogen køber en fishbowl.. resten kan vi ikke rigtig huske. Andet end at vi fik rigtig meget af sådan noget vildt klamt kanelalkohol.

Så det! Vi kan intet huske da vi vågner op (det vender vi tilbage til). Til gengæld har vi de ONDESTE tømmermænd. Hvorfor vi valgte at tage i skole er et mysterium, men det gjorde vi. Det var ikke sjovt.
Det var det virkelig ikke. Det var ikke gennemtænkt, overhovedet. I dag havde vi whiskysmagning.

(pause)

Whisky- og cognacsmagning...

Med onde tømmermænd.

Puhhhhh.

Det tror vi bare vi lader stå for sig selv.

I forsøget på at overleve

Vores søde manser har forsøgt at hjælpe vores hukommelse lidt.

Frida er åbentbart blevet fulgt hjem af Rasmus. Det vil sige næsten båret hjem af Rasmus (påstår han). Hun ville åbenbart ikke gå på fortovet... Og ville åbentbart rigtig gerne soppe.. Ikke med fødderne men halvvejs i vandet...
Freja var så fuld at både Jens, Chris og Kenneth måtte følge hende hjem (Kenneth var altså også virkelig fuld!). Vi har åbentbart også nægtet at drikke vand... Generelt har vi nægtet alt. Åhhh, vi drikker aldrig igen.

mandag den 15. juli 2013

Flair for flair?

Ja, som I allerede ved, hedder et af vores fag her på EBS flair. Vi har superseje finske Mika som lærer. Han er en af de bedste i verden, siger folk (og så ligner han en lille missekat). Det er vi ikke. Faktisk meget, meget, meget langt fra. Mika kan jonglere rundt med tre flasker og fem tins. Vi kan ikke med én flaske.

Under timerne har vi fået adskillige skader af de LORTEfalsker og LORTEtins. Skaderne inkluderer en kæmpe bule på Fridas hånd (som har medført, at hun ikke kan lave handstall), en meget hævet fod hos Freja og hudafskrabninger.. overalt. Det matcher vores myggestik så smukt.

Den daglige flairtime er lidt en pain in the fucking ass. Man står i en kæmpe sandkasse med bagende sol, slår sig selv og der er altid én eller anden fyr ved siden af én, som er herre god, og herre gerne vil hjælpe, men bare ikke kan hjælpe (dette inkluderer hot australsk fyr).

Ja.. Vi er sgu ikke helt med på det der flairfis. Sådan her ser det ud efter en uge:

(Freja failer altså også!)


Til gengæld prøvede vi noget sjovt i går. Kissing fish! (Doktor fisk). Der er ret billigt her. Freja kunne ikke helt ta det. Den underlige dame blev ved med at spørge hende om det kildede... Som om det ikke var obvious nok....

Hold masken, Freja!

Det var det for i dag... Vi har ikke lavet noget spændende i dag nemlig. Ud over at være i skole til klokken kvart over fem... Og øve free pour efter skole. Vi har eksamen på mandag... Det kommer ikke til at ske. Alle plejer vist at dumpe... Hmm, shit.


Frida øver free pour efter skole 

Kys fra Kos!
xoxo Freja & Frida

ps.
Som en lille godbid her til sidst får I lige et billede af Nasty-Nordmand og Slutty-Svensker, som vi fandt på facebook:

Læg mærke til hendes shorts

søndag den 14. juli 2013

I'm on a boat!


Aww shit
Get your towels ready it's about to go down

Everybody in the place hit the fuckin deck 
But stay on your motherfuckin toes
We runnin this, let's go

Yes man. Lørdag var Party Boat dag! Frida stod meget tidligt op, fordi hun var for fuld til at sove, og  da Freja stod op var hun også for fuld til at manøvrere udenom sin kuffert. Men det skulle ikke holde os fra seks timers party på en båd. 

I'm on a boat!

Feet on a boat

Frida har party on a boat

Freja har party on a boat

Freja laver meget langt hovedsping fra toppen of a boat (shine bright like a diamond)
Hej Nummi
"Helt alene" i det turkise hav

Vi blev ikke fulde på båden, da drinks var ret dyre. Vi fandt dog en anden måde at underholde os selv på: skanky svenske - og norske piger. Det var næsten gratis porno on a boat. Især svenskerne har en helt speciel shortsmode, nemlig åbne shorts, der er foldet lidt ned... Sådan kom-og-knep-mig-style. Og fyrene forstår godt budskabet. Der bliver gået til den... Stol på os. Nasty-Bartender (der er både Nasty-Nordmand og Nasty-Bartender) spredte Slutty-Svenskers ben og lavede bollebevægelser... Det er helt normal adfærd her.. Hun syntes det var rigtig sjovt... Altså wtf? God underholdning though. 

Pigen-Med-De-Enorme-Bryster (aka. EXTREME-BOOBS... Seriøst) havde næsten sex med Lækker-Svensk-Bartender. Måske skulle det nærmere hedde Brunst-on-a-boat i stedet for party boat. Det må vi lige foreslå Lækker-Party-Dude. 


I dag er vi bare langsomme og i aften skal vi til movie night på skolen, hvor vi slef skal se Cocktail. 


Kys fra Kos!
xoxo Freja & Frida


Fuld fødselsdag

Så blev Jensi 19. Selv om vi havde studeret hele natten stod vi selvfølgelig op klokken alt for tidligt for at gå til bageren, som de perfekte roomies vi er.

Morgenbord in the making
Jens blev meget overrasket over opmærksomheden og opførte sig som en glad lille dreng hele dagen over sin gave. Mission accomplished!

Populært motiv at tage billeder af i skolen

Men Jens var ikke den eneste, der syntes om gaven. Vi fik utrolig meget opmærksomhed den dag (getting famous). Faktisk er vi nu kendt som "Left Bitch & Right Bitch" af alle. Godt lige at stemple sig selv på den måde i starten af kurset. Vi er faktisk lidt kursets crazy girls, der forsøger at lave yoga i poolen, har mærkelige toppe på, er lidt for glade for gin og er så lallede, at folk tror vi er fulde. Op til flere har lagt an på os hver især ved at kommentere vores konstante smil. Vi håber det er godt, og at det er sød-pige-smil og ikke crazy-fucker-smil.

Skoledagen var ellers en normal dag med tests, free pour, bartræning (miksologi) og flair. Til sidst havde vi tasting af alle de drinks vi havde lært i løbet af ugen. G&T'en endte foran os. Instruktøren Jeppe ryddede bordet op til flere gange uden at tage den. Det er jo ligesom at stille en kæmpe skål slik foran et barn. Og nej, vi kunne ikke holde os tilbage. Vi gad ikke engang prøve (den var lavet på Beefeater gin, så gør man det jo heller ikke lettere for os).

Freja demonstrerer sugerørsteknikken på en... G&T

Efter skole var der speed dating, hvor vi fik lov til at lære alle fyrene at kende (ikke dårligt), og om aftenen var der hawaiian party @ Baya beach efterfulgt af bytur på Kyttaro. Det var godt nok vores billigste brandert nogensinde. Vi lagde ud med at betale 5 € for at være med i en fishbowl (de er meget populære her). Derefter fik vi (mange) gratis DIY-drinks af skotten Scott og en masse gratis shots af desperate promotere på Bar Street. God aften...

Norske Alexander har forstået temaet
Svenske Alexander har ikke forstået temaet, men laver insane smile som kompensation

Og så lidt nyt om hot Australian guy... Han kan godt smile! (Han skal bare være fuld nok).

Fuld nok. 

Kys fra Kos!
xoxo Freja & Frida