Hvordan det skete, ved vi ikke. Men vi endte med at gå i byen i går. Vi giver Kenneth (irsk-fyr-drikker-for-meget-duden) skylden.Og Jens. Og Chris. Og Jens (den samme). Og lidt Rasmus. Nej faktisk ikke Rasmus. Han var der bare. Yes.
Vi lægger ud med at købe en Mythos (græsk øl), drikker den alt for hurtigt under gruppepres, går videre til baren 4 roses (som btw. er et navn på en bourbon), hvor der er happy hour, videre til Kyttaro, hvor nogen køber en fishbowl.. resten kan vi ikke rigtig huske. Andet end at vi fik rigtig meget af sådan noget vildt klamt kanelalkohol.
Så det! Vi kan intet huske da vi vågner op (det vender vi tilbage til). Til gengæld har vi de ONDESTE tømmermænd. Hvorfor vi valgte at tage i skole er et mysterium, men det gjorde vi. Det var ikke sjovt.
Det var det virkelig ikke. Det var ikke gennemtænkt, overhovedet. I dag havde vi whiskysmagning.
(pause)
Whisky- og cognacsmagning...
Med onde tømmermænd.
Puhhhhh.
Det tror vi bare vi lader stå for sig selv.
| I forsøget på at overleve |
Vores søde manser har forsøgt at hjælpe vores hukommelse lidt.
Frida er åbentbart blevet fulgt hjem af Rasmus. Det vil sige næsten båret hjem af Rasmus (påstår han). Hun ville åbenbart ikke gå på fortovet... Og ville åbentbart rigtig gerne soppe.. Ikke med fødderne men halvvejs i vandet...
Freja var så fuld at både Jens, Chris og Kenneth måtte følge hende hjem (Kenneth var altså også virkelig fuld!). Vi har åbentbart også nægtet at drikke vand... Generelt har vi nægtet alt. Åhhh, vi drikker aldrig igen.
Ingen kommentarer:
Send en kommentar