søndag den 21. juli 2013

Vi er de bedste til at feste!

Lørdag var tripleparty-dagen!

Frida lagde ud med at spise morgenmad med tømmermændsramte Jensi på Le Cafe (Freja er som altid broke og blev hjemme, men hyggede sig).

Stadig i nattøj
Lige derefter tog vi til poolparty på skolen. Selfølgelig kørte vi DIY-brandert og lavede en vodkavandmelon nede ved indkøbscenteret som de bumser vi er.

diy-brandert ftw

Freja i melon

Allerede til det der poolparty begyndte det, der senere skulle blive god underholdning. Kristian (INSRUKTØREN) og én af de slutty svenskere/nordmænd/whatever var godt i gang med at score (vi ved ikke hvem der scorede hvem). Det var også en meget god fest egentlig. Men utrolig svær at forlade. Hver eneste gang vi gik op af poolen blev vi smidt i igen. Fyre er ret lavpraktiske når det kommer til kontakt med det modsatte køn....

Rasmus på vej i poolen 

Folk er bange for Jensi

Post-fishbowl
:)

Efter the fabulous pool party tog vi hen til den tyrkiske fyrs (vi kan ikke stave hans navn) brors hotel, hvor der var jacuzzi og alt muligt. Desværre lukkede det hurtigt, så vi tog hjem til skotten Scott.

Vi frøs overdrevet meget, så vi valgte at fylde hans badekar med dejlig varmt vand (og dude-lugtende sæbe) og holde party dér. Heldigvis joinede alle fyrene festen på badeværelset, som endte med at blive så varmt, at alle smed tøjet... ikke dårligt.

At sidde i et badekar, mens fem halvnøgne fyre på skift serverer drinks.. Det er noget, vi godt kunne vænne os til.

Skotten Scott joinede badekarret

Efter badeværelsesfesten tog vi til Mexican Night på Baya. Der var ornli' god mad... Og et fuldstændigt enormt dødsens kedeligt fakirshow. Det drabte fuldstændigt vores ellers meget høje festhumør. Så endnu en gang var vi kedelige og gik hjem og sov. Efter at have snakket lidt om dil-ler, dil-ler! (intern joke fra supermarkedet)...

Mexicansk kærlighed
Røvkedelige fakir-røve

I stedet for fakirshowet underholdte vi os btw med Kristian og hans scoring (det var vi vist ikke de eneste, der gjorde. De andre instruktører havde vist også et blast, hvis ikke de syntes det var for pinligt). Vi syntes både det var grineren, pinligt og lidt klamt. Det er sgu rimliii uprofessionelt at score en elev, søde vense.
Vores eget crush på ham er fordampet og har i stedet rettet sig mod Aleksi. Aleksiiii <3

(jeps, nu er vi blevet forelskede i den sure instruktør)


Kys fra Kos!
xoxo Freja & Frida


Ps. Vi tog flatliners i fredags med svenske Alexander....

Pps. Vi har fundet ud af, hvorfor hot australsk fyr er klam og kun går i det samme tøj. Det er fordi hans vasketøj blev stjålet, hahhaa.
Forresten er vi ved at dø over ham. Han er... Han føler den for meget! FOR MEGET VENNER! TOO MUCH PEOPLE!!! Men han kan godt lide sig selv, det er da altid noget. Faktisk tror vi ikke han behøver at andre kan lide ham. Han klarer det fint selv.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar