søndag den 14. juli 2013

Fuld fødselsdag

Så blev Jensi 19. Selv om vi havde studeret hele natten stod vi selvfølgelig op klokken alt for tidligt for at gå til bageren, som de perfekte roomies vi er.

Morgenbord in the making
Jens blev meget overrasket over opmærksomheden og opførte sig som en glad lille dreng hele dagen over sin gave. Mission accomplished!

Populært motiv at tage billeder af i skolen

Men Jens var ikke den eneste, der syntes om gaven. Vi fik utrolig meget opmærksomhed den dag (getting famous). Faktisk er vi nu kendt som "Left Bitch & Right Bitch" af alle. Godt lige at stemple sig selv på den måde i starten af kurset. Vi er faktisk lidt kursets crazy girls, der forsøger at lave yoga i poolen, har mærkelige toppe på, er lidt for glade for gin og er så lallede, at folk tror vi er fulde. Op til flere har lagt an på os hver især ved at kommentere vores konstante smil. Vi håber det er godt, og at det er sød-pige-smil og ikke crazy-fucker-smil.

Skoledagen var ellers en normal dag med tests, free pour, bartræning (miksologi) og flair. Til sidst havde vi tasting af alle de drinks vi havde lært i løbet af ugen. G&T'en endte foran os. Instruktøren Jeppe ryddede bordet op til flere gange uden at tage den. Det er jo ligesom at stille en kæmpe skål slik foran et barn. Og nej, vi kunne ikke holde os tilbage. Vi gad ikke engang prøve (den var lavet på Beefeater gin, så gør man det jo heller ikke lettere for os).

Freja demonstrerer sugerørsteknikken på en... G&T

Efter skole var der speed dating, hvor vi fik lov til at lære alle fyrene at kende (ikke dårligt), og om aftenen var der hawaiian party @ Baya beach efterfulgt af bytur på Kyttaro. Det var godt nok vores billigste brandert nogensinde. Vi lagde ud med at betale 5 € for at være med i en fishbowl (de er meget populære her). Derefter fik vi (mange) gratis DIY-drinks af skotten Scott og en masse gratis shots af desperate promotere på Bar Street. God aften...

Norske Alexander har forstået temaet
Svenske Alexander har ikke forstået temaet, men laver insane smile som kompensation

Og så lidt nyt om hot Australian guy... Han kan godt smile! (Han skal bare være fuld nok).

Fuld nok. 

Kys fra Kos!
xoxo Freja & Frida

2 kommentarer:

  1. Hahahahhah!! Der endelig kommet internet på hotellet igen, så nu kan jeg atter følge med i det søde liv på Kos! Har i scoret Australian guy, eller venter i lidt med det?

    SvarSlet