onsdag den 10. juli 2013

Desi & Gin tasting

Okay. I dag havde vi noget så sofistikeret som vodkasmagning og ginsmagning. Det var bare en god start på dagen! (Det syntes Freja ikke)

Først var vodkasmagningen. De fleste smagte af hånddesinfiktion med undtagelse af to, som smagte ok.
Den ene var en såkalt premium vodka. En polsk vodka ved navn Belvedere. Den anden var Zubrowka fra Rusland. En vodka, hvor man lægger et strå bisongræs i. Det giver smag, fordi de dersens bisoner har pisset på græsset - så lækkert (det var det faktisk).

Fun fact: Vodka er for det meste lavet på korn og sommetider kartofler. Belvedere er lavet på katjoffels by the way.

Christian serverer vodka

Åh ja. Det her er forresten Christian. Vi var først ved en fejl kommet på det danske hold. Folk dér var meget... stereotype. Heldigvis fik vi lov til at skifte til det internationale team, hvor folk er nice.
Vi har to instruktører ved navn Alexi (fra Finland) og Christian, som er dansker. Vi eeeelsker Christian, og han elsker vist også os (<3). Vi har det i hvert fald 'fun' (sagt som Karen Blixen). Alexi er også cool. Han taler virkelig underligt though. De er begge super dygtige (<3).


Ginsmagningen var meget sjovere.. og bedre... og lækrere....

Vi kunne lide næsten dem alle. Oude Genever er dog lidt hardcore (start med en anden hvis du vil i gang med ginsmagning). Vores favoritter var Beefeater og HENDRICK'S! omg bebes. Hendrick's er en DAMN FINE gin (<3)

Fun fact: Der er enebær i gin... og en helvedes masse andet shit. Som irisrod... og angelicarod... og citronskræl... og koriander... og muskatnød... og dit.... og dat....

Christian og gin.. ikke en dårlig kombi... (<3)

(ja vi er allerede forelskede i den grimme instruktør)


Kys fra Kos
xoxo Frida & Freja

ps. nyt om hot australsk fyr. Jens fortalte os lige, at han sad ved siden af ham til frokost, og at han er nice... Go away Frejas søster!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar