Det er gået op for os, at vi ikke har fået vist jer vores fine skole. Så her kommer lige en farlig masse billeder, som vi har taget med Jens' telefon (Fridas er slef blevet stjålet som den jo altid gør).
 |
Strandstolene i skyggen - favorite place !! Efter billedet købte vi en is. Endnu mere perf! |
 |
| Skolens pool |
 |
| Indgangen til masterclass-rummet |
 |
| Masterclass rummet. Her tager vi en test i drinks hver morgen og hver fredag har vi teoritest og drinkssmagning. |
 |
| Flair området. Her bliver vi skoldede, stukket af myg, får sand og hår i øjne og mund og slår os selv, mens vi desperat forsøger at gøgle rundt med flasker og tins. |
 |
| Sådan en dimmer står på hver side af poolen. De bliver brugt til alkoholsmagninger, udskæring af pynt til drinksne og fungerer som barer til festerne. |
 |
| Den efterhånden frygtede free pour station. Her plasker vi med vand i forsøget på at lade være. |
 |
| Det internationale holds barstation "shadow bar" + Bo |
 |
| Stand frikvartersscene |
Og så lige lidt om fredagens udskejelser (lørdag har brug for et indlæg for sig selv). Fredag var American Night på Baya og Hip Hop Night på Kyttaro. Vi havde begge crawet fritter som en gal hele dagen, så American Night var en klar succes (selv om burgeren var ornli' klam)! Hip Hop Night bemærkede vi ikke rigtig, da vi var helt optaget af vores instruktører, som deltog i den ugentlige beer pong turnering. Vi sagde egentlig farvel til Aleksi, som var helt sød - han gav os et kram (normalt er han så hardcore, at alle er bange for ham), da han overtalte os til at blive og heppe på ham og Kristian til beer pong indtil de tabte. Det var godt nok et blast, især da de tabte i første runde, haha! Så tog vi hjem og var kedelige og sov.
 |
| Party på Baya |
Ingen kommentarer:
Send en kommentar