mandag den 15. juli 2013

Flair for flair?

Ja, som I allerede ved, hedder et af vores fag her på EBS flair. Vi har superseje finske Mika som lærer. Han er en af de bedste i verden, siger folk (og så ligner han en lille missekat). Det er vi ikke. Faktisk meget, meget, meget langt fra. Mika kan jonglere rundt med tre flasker og fem tins. Vi kan ikke med én flaske.

Under timerne har vi fået adskillige skader af de LORTEfalsker og LORTEtins. Skaderne inkluderer en kæmpe bule på Fridas hånd (som har medført, at hun ikke kan lave handstall), en meget hævet fod hos Freja og hudafskrabninger.. overalt. Det matcher vores myggestik så smukt.

Den daglige flairtime er lidt en pain in the fucking ass. Man står i en kæmpe sandkasse med bagende sol, slår sig selv og der er altid én eller anden fyr ved siden af én, som er herre god, og herre gerne vil hjælpe, men bare ikke kan hjælpe (dette inkluderer hot australsk fyr).

Ja.. Vi er sgu ikke helt med på det der flairfis. Sådan her ser det ud efter en uge:

(Freja failer altså også!)


Til gengæld prøvede vi noget sjovt i går. Kissing fish! (Doktor fisk). Der er ret billigt her. Freja kunne ikke helt ta det. Den underlige dame blev ved med at spørge hende om det kildede... Som om det ikke var obvious nok....

Hold masken, Freja!

Det var det for i dag... Vi har ikke lavet noget spændende i dag nemlig. Ud over at være i skole til klokken kvart over fem... Og øve free pour efter skole. Vi har eksamen på mandag... Det kommer ikke til at ske. Alle plejer vist at dumpe... Hmm, shit.


Frida øver free pour efter skole 

Kys fra Kos!
xoxo Freja & Frida

ps.
Som en lille godbid her til sidst får I lige et billede af Nasty-Nordmand og Slutty-Svensker, som vi fandt på facebook:

Læg mærke til hendes shorts

3 kommentarer:

  1. Hahahah er vild med videoen!!
    Der er btw også de der fishspa overalt her på Kreta. Min lillebror har prøvet, og mener det er det bedste i verden... De har næsten fået overtalt mig til også at prøve.. Er dog stadig skræmt!
    Og i skal sgu nok blive gode til det flaske-kasteri! Det ser allerede super læækz ud :p

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg synes du skal gøre det! Man føler sig virkelig highclass selvom det er vildt billigt. Men jeg vil advare dig, hvis du er kilden! De første 10 min var helt utrolig forfærdelige. Efter det, er det bare super underligt. Det vibrerer ligesom på en underlig måde. Men go for it!
      - Og den flair eksamen...... Vi skal kaste med glasflasker. Fuck.

      Slet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet