tirsdag den 23. juli 2013

How dare you make me flair!? (forbandede free pour) (vand i en kop)

Fandens forbandede freakede fucking fæle forkastelige frygtelige frustrerende fisse fulde free pour!

Ja, som i nok har gættet handler dette indlæg om vores free pour eksamen. Ovenstående sætning er et forsøg på at tilnærme os den følelse vi havde inden eksamen.

Aftenen før var vi taget på det såkaldte Harem i forsøget på at muntre os selv op. Frida var vildt svimmel, tjeneren var mega underlig (han lånte vores EBS-bog fordi han havde glemt en opskrift på en drink) og Jens blev herre sur, når han tabte i casino, mens vi ventede på maden. Freja fik en burger, der smagte af mcD. Maden var generelt dårlig, og det samme blev stemningen i takt med at realiteten af den forestående eksamen gik op for os.

I staren af aftenen (stadig glade)
(det grønne bånd har kostet 100€, men det er også pænt, ikke?)
Maden er dårlig, men der er hyggeligt, er der.

Det var en rimelig nøjeren eksamen. Vi måtte ikke se vores målekopper, så vi havde ingen idé om vi gjorde det godt eller ej. Aleksi var en "sød" (så sød som Aleksi nu kan være) eksaminator. We love him <3 Anyways, Frida var helt overbevist om at hun ville dumpe, Freja havde ingen idé og Jens var irriterende overlegen resten af dagen.... Vi håbede næsten han ville dumpe... næsten.

Eksamenen foregik om morgenen, og bagefter ville de satme have, at vi skulle gennemføre en normal skoledag (vel at mærke før vi vidste om vi var bestået - EBS you hardcore son of a bitch). Som Aina så klogt sagde: "How dare you make me flair!!?" Det endte da også med mere eller mindre useriøse moves til den store flairkonkurrence.Vi lovede hinanden, at hvis vi begge bestod ville vi stille op til konkurrencen med showet "Flirty Flair" For kan man ikke kaste med flasker må man jo bootyshake lidt i stedet....

Dagen sluttede med det nervepirrende resultat. En masse navne blev råbt op og pågældende personer skulle rejse sig op. De havde bestået. Jens bestod og på mirakuløs vis bestod Frida også. Freja failede, hvilket betød at hun skulle op igen dagen efter - hvor hun selvfølgelig var blevet vildt syg. Og den dag foregik på samme måde. Så Freja endte med at bruge sin dag siddende i en sandkasse (flair-stationen) hvor hun.. legede med sand. Men på ligeledes mirakuløs vis bestod hun. Alle er glade!

Succesen fejres af det beståede folk på Harem, mens stakkels Freja øver på skolen. 

Forresten har vi også lært om likører og øl i dag. Og smagt en fandens masse likører. De smager ret godt hvert for sig, men Frida var ikke glad for sukkervand i snesevis. Det var faktisk lidt hårdt, ja.

Men tænk lige tillykke til os i dit hjerte. Vi har fandme besstået Free pour! Nu sidder vi på stamcafeen Le Cafe og har nydt en lækker festcarbonara og om lidt skal vi.. once again... på Harem! Hvilken dejlig dag.

Kys fra Kos!
xoxo Freja & Frida

Ps. hot australsk fyr har fået en fail frisure

Pps. Der er mange ord i denne blog, der starter med F. Har du tænkt over det?


1 kommentar:

  1. Åh bebes.. Nu fandt jeg endelig jeres blog!! Fuck, hvor jeg savner jer! Som i helt ekstremt meget!!
    Det ser fantastisk ud!

    SvarSlet