torsdag den 11. juli 2013

Lots of fun with tequila and rum! + en lille hemmelighed

Hej vennis.
Så sidder vi lige på den såkaldte Le Café (ikke at forveksle med Yacht Café), som ligger lige ved vores lejlighed. Vi er pt i gang med mega hardcore oplæsning til mega fucking hardcore test i morgen (gæring, destillering, vodka, gin, rom og tequila). Vi er forbi det punkt, hvor vi for længst har konsumeret dagens cocktail (Bellini - champagne, ferskenlikør og grenadine), og nu er nået til kaffepunktet... Og vi er kun halvvejs i oplæsningen... suk :(

Apropos fersken! Da vi i går kom hjem fra Yacht café, hvor vi havde skrevet blog til folket, blev vi mødt af Jens og hans to nye buddies, Chris og Kenneth fra Irland, på altanen. De var godt i godt i gang med at varme op til "boys night out" (som vi har navngivet alle de fucking hverdage hvor Jens vil i hegnet). Efter de var smuttet, gik vi ud på altanen hvor vi fandt den ferskensnaps, som Jens havde købt tidligere.....TOM! De havde fandme drukket en hel ferskensnaps på en onsdag, wtf. (Det skal lige siges, at vi har test i dagens drinks hver morgen).

Seriøst drenge?

I dag har vi lavet både flair, bartræning og free pour. Og så har vi haft romsmagning og tequilasmagning!

En helvedes masse rom. Og Christian (<3)

Til romsmagningen var der seriøst meget rom! Faktisk kan vi ikke huske så meget andet end at de dyreste var klart bedst. Klart bedst. Og dem tilført smag smagte af rom tilført smag. Så alt er som det skal være.

Fun fact: Når du ælder rom forsvinder noget af alkoholen. Det hedder Angel's Share. (Vi kan hermed konstatere at man drikker i himlen)

Jens, spasserarm, Freja og Fridas finger til tequilasmagning
Tequilasmagningen var heldigvis ikke så omfattede (Freja havde det dog ret hårdt alligevel). Den første var meget billig og virkelig klam. Den sidste smagte som brændt bil lugter (SERIØST). De andre var fine, især den dyre var god. Konklusion: vi er nogle high class bitches, der skal ha' dyr alkohol.

Fun fact om tequila: Der er ingen sjove facts om tequila. Men nu får I navnet på den plante man laver tequila af, fordi det er langt og på latin. Agave Azul Tequilina Weber (ligesom ham filosoffen dér... altså Weber).


Apropos bitches! Vi har en lille hemmelighed vi gerne vil dele med jer. Jens har jo fødselsdag i morgen (19 år, lille pus), og vi bestilte en gave til ham, som vi hentede i dag. Det er en T-shit med printet:
MY 
BITCHES 
-->
<---
Og så en top til hver af os:

Freja har ikke lort ud over sig. Det er altså bare spejlet (siger hun).

Sååå.. Det bliver nok en god dag og forhåbentlig en glad Jens (he better be).


Dagens nyt omkring hot australsk fyr er som følger:
- han er glad for at svømme (og god til det)
- han har haft det fucking samme tøj på hele ugen
- i skrivende stund har han dog skiftet tank top (han sidder lige ovre på Yacht - vi stalker, yes)
- han har gentagne gange smidt en tin (fra en boston shaker) i hovedet på Freja til flair
- han smiler stadig aldrig (Frejas søster dog undtaget). Heller ikke da han sagde undskyld til Freja.


Christian gav os forresten lov til at træne i baren efter skole. Det er sgu meget rart at kunne træne i baren uden en sur finnemand, der skriger MOSCOW MULE, SHAKER TIN, CUBED ICE, DRAMIUE, 180 DEGREES, COSMOPOLITAN, OVERPOUR, MOBILITY, BOUNCE, BACKBAR, SHAKE HARDER, AAAAAND SERVE WITH A SMILE mv. i én lang strøm (Christian må gerne råbe af os - målet er at få ham til at give os eneundervisning efter skole).
Btw (apropos cosmopolitans!) gider vi ikke lave cosmos til jer, når vi kommer hjem. Cointreauflasker og citron vodka er en pain in the ass, når man skal bounce.


Det var vist det for i dag. Nu må vi hellere komme tilbage til bøgerne (vi dumper nok anyways.. too much navne og årstal).


Kys fra Kos!
xoxoxoxoxoxo Freja og Frida


Ps. Første is nedsvælget i dag... Mojitois smager af opvaskemiddel. nammanam.


Pps. Husk at ønske Jensi tillykke i morgen.

2 kommentarer:

  1. Skal i smage på det hele?!?!
    Hvordan forventes det at man overhovedet kan lave noget ordentligt bagefter??

    SvarSlet
  2. 30 shots inden frokost er how we roll!
    Ej, man smager bare et par dråber af hver med sådan en syret sugerørsteknik (der var glimmer i vores sugerør i dag!)

    xoxoxoxo

    SvarSlet