Første indlæg bliver nok lidt langt fordi vi er nogle dage bagud - sorryyyyyy <3 <3 <3
Vi lagde ud med at blive forkølede af flyets aircondition og landede klokken lort om morgenen, blot for at vente over en time foran den meget ineffektive reception. Til gengæld mødte vi dette syn fra vores altan, da vi havde fået bakset al bagage op på 3. etage:
| Lækkert ikke? |
Hele søndag blev tilbragt på stranden. De hårde fyre blærede sig allerede med skills i flair - vi sov bare i vores strandstole (første solskoldning).
Mandag startede vi lige på og hårdt. Første free pour lektion, dvs. hældeteknikker og præcise mål uden målebæger (Frida ownede det shit). Vi havde også vores første masterclass i basal opførsel bag baren mv. (motto: clean as you go). Om aftenen var det tvungen bytur på skolens egen bar (Kyttaro) i Bar Street. Vi blev tipsy efter én drink... tror vi har drukket for meget de sidste to uger... whatever (i don't care - I love it!)
Vi spottede en mega lækker australsk fyr på kurset. En kopi af Frejas søster var dog allerede igang med at score ham - too bad :( Til gengæld fik vi Jens og to irske fyre til at smide tøjet og hoppe i vandet. That's how we roll!
| Kyttarotipsy |
| Jens var sejest <3 <3 <3 og lækrest <3 |
Tirsdag. Vi startede dagen med en test... Frida blev placeret ved siden af australieren og fandt ud af at han var røvkedelig. You go Frejas søster..! Vi skulle lave en masse forskellige mål til free pour (Frida failede). Ved barstationen var første besked: "I dag skal vi lave fem drinks på én gang" (G&T, Cuba Libre, Screwdriver, Harvey Wallbanger og Rusty Nail - vi havde haft dem for).... og det endte vi utroligt nok også med at gøre. Vi havde også flair.. det vender vi tilbage til i et andet indlæg.
| Jens er altså bare i skole her |
Onsdag startede vi med en test igen. Derefter en masterclass i destillering, gæring, vodka og gin. Vi var på Kyttaro i dæmpet belysning og blandt sprutflasker...
Efter det havde vi flair på stranden og på skolen. I baren lavede vi Black Russian, White Russian, Moscow Mule, Fidel Castro, Sea Breeze og Bay Breeze. Vi er ornli' hurtige til det. Dog med et par tekniske fejl..
| Hot fyr fra Australien (og Freja) |
| Fidel Castro in the making |
| "Serve with a smile" |
Vi havde også gin- og vodkasmagning. Mere om det i næste indlæg.
Vi håber I synes det er interessant
Kys fra Kos!
xoxo Freja & Frida
Yaaaay. Jeg er vild med det! Har grinet hele indlægget igennem. Glæder mig til mere blog, i er for seje!!! møøøøøøs Fussi <333
SvarSlet